اخبار روزانه

Home » اخبار روزانه » قیمت سیمان تهران
قیمت سیمان تهران

قیمت سیمان تهران

آنچه در این پست خواهید خواند

شهر ساختمانی عرضه کننده سیمان به صورت سراسری بوده و پایین ترین قیمت سیمان تهران را در تمام طول سال و در اسرا وقت برای خریداران سیمان تهیه میکند.

سیمان تهران را می‌توان قدیمی‌ترین سیمان تولیدی در ایران دانست که کارخانه آن تا به الان ۹ خط تولید را راه‌اندازی کرده و امروز ۵ خط از آن‌ها هنوز مشغول به فعالیت می‌باشند. کارخانه سیمان تهران، با این ۵ خط تولید روزانه ۱۳۴۰۰ تن کلینکر و انواع سیمان پرتلند، سیمان حفاری، سیمان بنایی و سیمان سفید را تولید می‌کند. سیمان تهران تیپ ۲ را می‌توان از پرفروش‌تر ین انواع سیمان تهران دانست. شما می‌توانید قیمت سیمان تهران و قیمت سیمان تهران تیپ ۲ را در شهر ساختمانی مشاهده و نسبت به خرید آن اقدام کنید.

معرفی شرکت سیمان تهران

تاریخ احداث شرکت سیمان تهران به سال 1333 برمی‌گردد که قدمت بالای این برند و کارخانه را به نمایش می‌گذارد. در سال 1335 اولین واحد تولید این شرکت با ظرفیت 300 تن در روز به بهره‌برداری رسید. اما مدیران سیمان تهران به این مقدار بسنده نکردند و در ادامه خط 2 با ظرفیت تولید 300 تن تولید کلینکر سیمان را احداث کردند. خط 3 مجموعه تولیدی این شرکت ظرفیت تولید 600 تن کلینکر در روز دارد و تنها مرجع تولید سیمان حفاری به روشِ تر به حساب می‌آید.

در سال 1351 خط 4 با ظرفیت 2100 کلینکر احداث شد و خط 5 نیز با ظرفیت 300 تن کلینکر در سال 1373 به بهره‌برداری رسید. البته خط 5 در حال حاضر برای رعایت موارد محیط‌زیستی و جلوگیری از آسیب‌دیدن طبیعت به طور کامل متوقف شده است. این روند ادامه پیدا کرد تا خط‌های 6 و 7 این مجموعه نیز راه‌اندازی و فعال شد. خط 8 و 9 آخرین خطوط تولید این شرکت به حساب می‌آید. ظرفیت خط 8 3300 تن کلنیکر  است و  در حال حاضر مشغول به فعالیت و کار است. خط 9 نیز جهت تولید کلینکر به کار می‌رود و 3300 تن ظرفیت دارد.

همچنین مطالعه نمایید  مزایای سیمان پرتلند آهکی

قیمت سیمان تهران تیپ 1

سیمان تهران تیپ 1 همان سیمان‌های پرتلند ۳۲۵-۱، ۴۲۵-۱ و ۵۲۵-۱ هستند که با توجه به نوع، قیمت سیمان تهران تیپ 1 نیز متفاوت خواهد بود. در زمان خرید سیمان تهران تیپ ۱ حتما به تفاوت‌های انواع آن از نظر مدت زمان گیرش دقت کرده و با توجه به پروژه خود، نوع مناسب را انتخاب کنید.

قیمت سیمان‌تهران تیپ 2

سیمان تهران تیپ ۲ را می‌توان پرکاربردترین نوع سیمان تهران دانست. قیمت سیمان تهران تیپ 2 پایین‌ترین قیمت بازار می‌باشد و شما می‌توانید آن را مستقیما از سایت به صورت آنلاین خریداری کنید. شما می‌توانید برای اطلاع از نحوه خرید یا قیمت سیمان تهران تیپ 2 با کارشناسان شهر ساختمانی تماس بگیرید. قیمت سیمان تهران تیپ ۲ در شهر ساختمانی همواره به روز است و شما می‌توانید آن را از طریق سایت استعلام بگیرید.

امتیاز شما post

دیدگاهی در مورد “قیمت سیمان تهران

  1. یاوری گفت:

    قیمتتون بروز هست؟

    1. manager گفت:

      جناب یاوری عزیز
      بله قیمت ها بروز هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من