Home » فروشگاه » سیمان فله تیپ 2 کردستان

سیمان فله تیپ 2 کردستان

مشخصات سیمان فله تیپ 2 کردستان

  • سیمان فله تیپ 2 کردستان
  • قابل سفارش 15تن به بالا
  • هزینه باربری طبق تعرفه از درب کارخانه

99 در انبار

99 در انبار

قیمت محصول:​

1,980,000 تومان

سیمان فله تیپ 2 کردستان، یکی از محصولات شرکت سیمان کردستان است. سیمان سیاه تیپ 2 در صنعت به سیمان پرتلند آمیخته شناخته‌می‌شود. البته در میان مصرف کنندگان به اصطلاح سیمان گفته‌می‌شود. سیمان سیاه تیپ 2 ساخته‌شده در شرکت سیمان کردستان، در هنگام واکنش از خود حرارت کمی تولید می کند که مناسب استفاده در مناطق گرمسیری است. در ساخت این نوع از سیمان درصد C3A موجود درآن به حداکثر 8% محدود شده‌است.

مقاومت سیمان سیاه تیپ 2 در برابر سولفات ها و یون ها زیاد است. به همین دلیل در دیواره پل ها و فونداسیون سازی استفاده می شود. این محصول به صورت فله ای نیز در خدمت مشتریان عزیز و گرامی است.

ویژگی‌های سیمان کردستان فله تیپ دو

سیمان تیپ دو، که بر پایه استانداردهای ملی ایران (استاندارد شماره ۳۹۴۹) تهیه می‌شود، برای مصارف عمومی با تاکید بر دوام و مقاومت در برابر عوامل محیطی خاص طراحی شده است.

  • دوام بالا:
    سیمان تیپ دو دارای مقاومت بالا در برابر سولفات‌ها و عوامل خورنده‌است. این خصیصه موجب شده تا در پروژه‌هایی که با مواد شیمیایی سروکار دارند به کار رود.

  • گیرش متوسط:
    زمان گیرش سیمان تیپ دو نسبتاً معمولی است و از این رو برای پروژه‌هایی که نیاز به زمان بیشتری برای انجام کارهای عمرانی دارند، مناسب است.

  • حرارت هیدراتاسیون کمتر:
    تولید حرارت کمتر در واکنش‌های هیدراتاسیون باعث شده‌است که برای ساخت و ساز در آب و هوای گرم مناسب باشد تا ترک خوردگی ناشی از حرارت را به حداقل برساند.

کاربردهای سیمان کردستان فله تیپ دو

سیمان تیپ دو در پروژه‌های متعددی مورد استفاده قرار می‌گیرد که شامل موارد زیر است:

  • سازه‌های در معرض سولفات:
    به دلیل مقاومت بالا در برابر سولفات‌ها، برای سازه‌های که در مکان‌های با غلظت سولفات بالا کار شده‌اند، مناسب است.

  • پروژه‌های بزرگ مهندسی:
    دوام و مدت زمان گیرش مناسب این سیمان، آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای اجرای پروژه‌های بزرگ مهندسی تبدیل کرده است.

  • ساختمان‌های عمومی:
    استفاده در بیمارستان‌ها، مدارس و سایر ساختمان‌های دولتی به دلیل نیاز به مصالح با دوام.

درباره ما

فروشگاه اینترنتی مصالح ساختمانی شهر ساختمانی تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست.

بفروشگاه اینترنتی مصالح ساختمانی شهر ساختمانی ، گروه بزرگی از کارشناسان صنعت ساختمان است که همواره در تلاشند تا اطلاعات فنی دقیق در مورد محصولات ساختمانی، قیمت های رقابتی، به روز و شفاف و کیفیت های برتر بازار را برای سازندگان ساختمان، و همچنین بهترین امکانات برای فروش آنلاین، حفظ اصالت برند و توسعه ی بازار فروش را برای تولیدکنندگان مصالح ساختمانی به ارمغان بیاورند.

بکارگیری یک تکنولوژی پیشرفته به ما کمک کرده تا فرایند ثبت درخواست کالا را سرعت ببخشیم و بهره‌وری را در بازار فروش مصالح ساختمانی افزایش دهیم. اتلاف‌ وقت کمتر، کیفیت بهتر محصولات و هزینه‌های منصفانه‌تر، همگی نتایج تلاش تیمی بزرگ و سخت‌کوش است.

همچنین برای خرید صالح گچ سمنان کلیک کنید

امتیاز شما product