سیمان فله تیپ 2 خمسه

سیمان فله تیپ 2 خمسه

  • قابل سفارش 14تن به بالا
  • هزینه ارسال از درب کارخانه بر عهده مشتریست

410 در انبار

410 در انبار

قیمت محصول:​

1,100,000 تومان

در این بخش به معرفی سیمان فله تیپ 2 خمسه پرداخته‌می‌شود . اما اگر قصد خرید این نوع سیمان را دارید از فروشگاه اینترنتی شهر ساختمانی اقدام نمایید.

معرفی کارخانه خمسه زنجان

شرکت سیمان خمسه در سال 1383 ثبت گردید و عملیات احداث آن در سال 1386 آغاز شد. روند احداث کارخانه سیمان خمسه تا اسفند 1392 ادامه یافت. اولین سیمان با نام تجاری سیمان خمسه در اردیبهشت سال 1393 به بازار عرضه گردید.

اولین میکسر بتن کارخانه در اسفند ماه سال 1385 در بخش سنگ شکن اجرا و بهره‌برداری از اسکلت فلزی این شرکت با نصب اختلاط آغاز شد.

کارخانه سیمان خمسه زنجان از زمان آغاز به‌کار تا به به بهره‌گیری از موقعیت جغرافیایی منطقه و کیفیت برتر سیمان تولیدی، بازارهای داخل استان و دیگر استان‌های کشور را در اختیار گرفت و یکی از واحدهایی است که از نظر ماشین‌آلات و دستگاه‌ها دارای تکنولوژی بالایی بوده و توانسته با ظرفیت خوبی در استان فعالیت نماید.

راه‌اندازی کارخانه خمسه زنجان در اشتغالزایی استان تاثیر بسزایی داشت و به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم برای 1750 شغل ایجاد نموده است.

کارخانه سیمان خمسه زنجان روزانه 1400 تن کلینکر (مواد اولیه) و روزانه 3300 تن سیمان خاکستری تولید می کند.

درباره ما

فروشگاه اینترنتی مصالح ساختمانی شهر ساختمانی تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست.

بفروشگاه اینترنتی مصالح ساختمانی شهر ساختمانی ، گروه بزرگی از کارشناسان صنعت ساختمان است که همواره در تلاشند تا اطلاعات فنی دقیق در مورد محصولات ساختمانی، قیمت های رقابتی، به روز و شفاف و کیفیت های برتر بازار را برای سازندگان ساختمان، و همچنین بهترین امکانات برای فروش آنلاین، حفظ اصالت برند و توسعه ی بازار فروش را برای تولیدکنندگان مصالح ساختمانی به ارمغان بیاورند.

بکارگیری یک تکنولوژی پیشرفته به ما کمک کرده تا فرایند ثبت درخواست کالا را سرعت ببخشیم و بهره‌وری را در بازار فروش مصالح ساختمانی افزایش دهیم. اتلاف‌ وقت کمتر، کیفیت بهتر محصولات و هزینه‌های منصفانه‌تر، همگی نتایج تلاش تیمی بزرگ و سخت‌کوش است.

امتیاز شما product