سیمان فله تیپ 1 کاوان بوکان

سیمان فله تیپ 1 کاوان بوکان

  • قابل سفارش14تن به بالا
  • هزینه ارسال از درب کارخانه برعهده مشتریست

22 در انبار

22 در انبار

قیمت محصول:​

1,340,000 تومان

در این بخش به معرفی سیمان فله تیپ 1 کاوان بوکان پرداخته‌می‌شود . اما اگر قصد خرید این نوع سیمان را دارید از فروشگاه اینترنتی شهر ساختمانی اقدام نمایید. سیمان پرتلند  مقاومت اولیه بالایی دارد. برای ساخت سازه های بتنی و غیر مسطح، لوله های بتنی، قطعات بتنی معمولی، پل ها و جاده سازی ها استفاده‌می‌گردد.

به صورت کلی این سیمان نباید در محیط های خورنده حاوی یون های مهاجم استفاده شود. زمانی که به سیمان با مقاومت بالاتری نیاز باشد از سیمان هایی با کلاس های بالاتر مثل 525-1 استفاده می شود. از ویژگی های سیمان کاوان بوکان می توان به مقاومت بالا، حرارت زیاد در زمان هیدراسیون و مواد اولیه ی با کیفیت و غنی اشاره کرد.

نکته قابل توجه برای خرید سیمان توجه به کیفیت آن است. سیمان سیاه فله تیپ 1 کاوان بوکان با اخذ گواهی های لازم از مراجع ذی ربط بهترین کیفیت را به مشتریان ارائه می دهد.

درباره ما

فروشگاه اینترنتی مصالح ساختمانی شهر ساختمانی تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست.

بفروشگاه اینترنتی مصالح ساختمانی شهر ساختمانی ، گروه بزرگی از کارشناسان صنعت ساختمان است که همواره در تلاشند تا اطلاعات فنی دقیق در مورد محصولات ساختمانی، قیمت های رقابتی، به روز و شفاف و کیفیت های برتر بازار را برای سازندگان ساختمان، و همچنین بهترین امکانات برای فروش آنلاین، حفظ اصالت برند و توسعه ی بازار فروش را برای تولیدکنندگان مصالح ساختمانی به ارمغان بیاورند.

بکارگیری یک تکنولوژی پیشرفته به ما کمک کرده تا فرایند ثبت درخواست کالا را سرعت ببخشیم و بهره‌وری را در بازار فروش مصالح ساختمانی افزایش دهیم. اتلاف‌ وقت کمتر، کیفیت بهتر محصولات و هزینه‌های منصفانه‌تر، همگی نتایج تلاش تیمی بزرگ و سخت‌کوش است.

امتیاز شما product