سیمان سفید اکباتان 50 کیلویی

سیمان سفید اکباتان

  • وزن 50کیلو
  • قابل سفارش 10تن به بالا
  • هزینه ارسال طبق طعرفه باربری بر عهده مشتری میباشد

2000 در انبار

2000 در انبار

قیمت محصول:​

173,000 تومان

سیمان سفید اکباتان 50 کیلویی که به آن سیمان پرتلند سفید هم می گویند کاملا شبیه به سیمان پرتلند معمولی است با این تفاوت که رنگ آن سفید است.

در واقع مراحل تولید این دو سیمان یکسان است تفاوت عمده ی آن ها در کاربردشان می باشد. برای تولید سیمان سفید لازم است تغییراتی در نحوه ی ساخت آن ایجاد شود و این تغییرات باعث آن می شود که قیمت سیمان سفید همیشه از سیمان سیاه گران تر باشد.

از سیمان سفید 50 کیلویی اکباتان بیشتر در کارهای تزئینی و پروژه های شهری استفاده می شود. سیمان سفید بصورت خیلی قوی ضد آب است و همینطور در برابر بالاترین دماها بسیار مقاوم می باشد. از دیگر کاربردهای سیمان سفید به ساخت کاشی و سرامیک، سنگفرش جاده، سنگفرش سقف بالایی و … می توان اشاره کرد.

قیمت سیمان سفید 50 کیلویی اکباتان

قیمت سیمان به‌طور‌کلی به دلایلی از جمله هزینه حمل و نقل، حقوق و دستمزد نیروی‌انسانی، هزینه برق و گاز و دیگر عوامل بصورت‌روزانه درنوسان است. ما در شهر ساختمانی سعی بر‌آنیم تا با به روزرسانی روزانه محصولات، با بهترین و نازل ترین قیمت برای شما انواع مصالح ساختمانی را ارائه دهیم.

سیمان : ویکی پدیا

درباره ما

فروشگاه اینترنتی مصالح ساختمانی شهر ساختمانی تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست.

بفروشگاه اینترنتی مصالح ساختمانی شهر ساختمانی ، گروه بزرگی از کارشناسان صنعت ساختمان است که همواره در تلاشند تا اطلاعات فنی دقیق در مورد محصولات ساختمانی، قیمت های رقابتی، به روز و شفاف و کیفیت های برتر بازار را برای سازندگان ساختمان، و همچنین بهترین امکانات برای فروش آنلاین، حفظ اصالت برند و توسعه ی بازار فروش را برای تولیدکنندگان مصالح ساختمانی به ارمغان بیاورند.

بکارگیری یک تکنولوژی پیشرفته به ما کمک کرده تا فرایند ثبت درخواست کالا را سرعت ببخشیم و بهره‌وری را در بازار فروش مصالح ساختمانی افزایش دهیم. اتلاف‌ وقت کمتر، کیفیت بهتر محصولات و هزینه‌های منصفانه‌تر، همگی نتایج تلاش تیمی بزرگ و سخت‌کوش است.

امتیاز شما product