سیمان سفید اکباتان 40 کیلویی

سیمان سفید اکباتان 40 کیلویی

  • وزن خالص40کیلو
  • قابل سفارش 10تن به بالا

2000 در انبار

2000 در انبار

قیمت محصول:​

142,800 تومان

سیمان سفید اکباتان 40 کیلویی، یک ماده ساختاری منحصر به فرد است که در صنعت ساختمان با ویژگی ها و کاربردهای گسترده، به عنوان یک گزینه محبوب شناخته می شود. سیمان سفید 40 کیلویی اکباتان با استفاده از مواد اولیه خاص و فرایند تولید دقیق، مقاومت و رنگ سفید منحصربه فردی دارد که آن را از سایر انواع سیمان متمایز می کند.

سیمان : ویکی پدیا

کاربرد سیمان سفید 40کیلویی اکباتان

این نوع از سیمان اغلب در مواردی که نیاز به رنگ سفید دارند مورد استفاده قرار می گیرد. برای تولید بتن سفید، درزگیری و تثبیت کاشی و سرامیک و همچنین پوشش های داخلی و خارجی ساختمان می توان از سیمان سفید 40کیلویی اکباتان استفاده کرد. در مواردی که مقاومت سیمان اهمیت بالایی دارد، استفاده از سیمان سفید در تولید بتن و ملات صرفه اقتصادی ندارد.

ویژگی های سیمان سفید 40کیلویی اکباتان

باتوجه به ویژگی ها، قیمت سیمان سفید با سیاه متفاوت است. سیمان سفید 40کیلویی اکباتان مانند دیگر انواع سیمان، از مواد اولیه مثل سنگ آهک، خاک رس و آهک سنگین تولید می گردد.

با وجود این تشابه، ترکیب دقیق مواد و فرایند تولید سیمان سفید باعث می شود که خصوصیات آن نسبت به سایر انواع سیمان متفاوت باشد. ترکیب و تولید سیمان سفید به گونه ای انجام می‌شود که دارای حداقل مقدار اکسید آهن و مواد معدنی رنگ‌دهنده باشد.

درباره ما

فروشگاه اینترنتی مصالح ساختمانی شهر ساختمانی تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست.

بفروشگاه اینترنتی مصالح ساختمانی شهر ساختمانی ، گروه بزرگی از کارشناسان صنعت ساختمان است که همواره در تلاشند تا اطلاعات فنی دقیق در مورد محصولات ساختمانی، قیمت های رقابتی، به روز و شفاف و کیفیت های برتر بازار را برای سازندگان ساختمان، و همچنین بهترین امکانات برای فروش آنلاین، حفظ اصالت برند و توسعه ی بازار فروش را برای تولیدکنندگان مصالح ساختمانی به ارمغان بیاورند.

بکارگیری یک تکنولوژی پیشرفته به ما کمک کرده تا فرایند ثبت درخواست کالا را سرعت ببخشیم و بهره‌وری را در بازار فروش مصالح ساختمانی افزایش دهیم. اتلاف‌ وقت کمتر، کیفیت بهتر محصولات و هزینه‌های منصفانه‌تر، همگی نتایج تلاش تیمی بزرگ و سخت‌کوش است.

امتیاز شما product