سیمان مرکب آبیک

سیمان‌مرکب آبیک

  • وزن خالص 50کیلو
  • قابل سفارش در تعداد200و300و400عددی
  • هزینه ارسال طبق تعرفه باربری برعهده مشتری

2300 در انبار

2300 در انبار

قیمت محصول:​

86,000 تومان

استفاده توام سنگ آهک ویژه و پوزولان مرغوب در تولید سیمان مرکب آبیک مرکب باعث ارتقا بعضی از مشخصات فنی سیمان مرکب شده‌است.

درباره سیمان‌آبیک

یکی از افتخارات سیمان آبیک، طراحی و تولید سیمان پرتلند مرکب برای اولین بار در ایران است. این شرکت توانسته است با طراحی این محصول، خواص مهندسی کیفی جدیدی را بدست آورد.

استفاده توام سنگ آهک ویژه و پوزولان مرغوب در تولید این نوع سیمان، منجر به بهبود مقاومت‌های اولیه و نهایی سیمانهای مخلوط و قابلیت استفاده در هوای سرد یا گرم متناسب با تغییر در نسبت اجزاء، کاهش نفوذپذیری، بهبود دوام و کاهش گرمای هیدراسیون گردیده است. این محصول به عنوان برترین محصول R&D کشور انتخاب گردیده است.

قیمت سیمان مرکب‌آبیک

بسته بندی این محصول در کیسه های پروپیلن با وزن 50 کیلوگرم می باشد. همچنین این محصول به صورت فله نیز عرضه می شود.

درباره ما

فروشگاه اینترنتی مصالح ساختمانی شهر ساختمانی تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست.

بفروشگاه اینترنتی مصالح ساختمانی شهر ساختمانی ، گروه بزرگی از کارشناسان صنعت ساختمان است که همواره در تلاشند تا اطلاعات فنی دقیق در مورد محصولات ساختمانی، قیمت های رقابتی، به روز و شفاف و کیفیت های برتر بازار را برای سازندگان ساختمان، و همچنین بهترین امکانات برای فروش آنلاین، حفظ اصالت برند و توسعه ی بازار فروش را برای تولیدکنندگان مصالح ساختمانی به ارمغان بیاورند.

بکارگیری یک تکنولوژی پیشرفته به ما کمک کرده تا فرایند ثبت درخواست کالا را سرعت ببخشیم و بهره‌وری را در بازار فروش مصالح ساختمانی افزایش دهیم. اتلاف‌ وقت کمتر، کیفیت بهتر محصولات و هزینه‌های منصفانه‌تر، همگی نتایج تلاش تیمی بزرگ و سخت‌کوش است.

 

امتیاز شما product