گچ صدف سمنان

گچ صدف سمنان

  • مخصوص سفید کاری
  • وزن خالص 25 کیلویی
  • قابل سفارش در تعداد 480و52و720و1000عددی
  • فروش نقد و چکی

7800 در انبار

7800 در انبار

قیمت محصول:​

Original price was: 17,000 تومان.Current price is: 15,600 تومان.

گچ صدف یکی از محصولات شرکت صدف سمنان می باشد که با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و استاندارد ملی شماره 1-12015 و با پروانه، تولید می گردد. این محصول را، هم برای زیرکار (آستر) و هم روی کار (سفید کاری) مورد استفاده قرار می دهند. این شرکت در سال ۱۳۶۳ در زمینی به وسعت ۳۰۰۰۰ متر مربع در کنار معادن غنی سنگ گچ تاسیس شد.

همچنین جهت خرید گچ خاک آماده کوه سفید کلیک کنید

نحوه تولید گچ:

گچ را پس از استحصال از پوسته زمین تا دمای 170 درجه حرارت می‌دهند. تا آب موجود در سنگ معدن تبخیر شود. و به شکل گچ مصرفی در صنعت ساختمان و مصالح ساختمانی تبدیل شود .

اینگونه است که سنگهای کانی گچ در مجاورت آتش پخته شده، و پس از بخار شدن آب آن، توسط آسیاب به شکل پودر در آمده و پس از بسته بندی با وزنهای مختلف به دست مصرف کننده می رسد.

گچ صدف سمنان با استفاده از بهترین ماشین آلات روز تولید می شود. و خلوص سنگ گچ معادن آن 98 درصد است.

تاریخچه استفاده از گچ:

باید توجه داشت ، انسانها درگذشته ی دور، این پدیده را حس کرده و متوجه خاصیت گچ شد. با شکل‌گرفتن تمدن و ساختن سر پناه گچ برای به هم چسباندن خشت های خام و ایجاد طاق ( قوس ) استفاده‌کردند. البته باید توجه داشت که گچ های اولیه به شکل امروزی مثل گچ صدف نبودند و صرفا بیشتر از خاصیت چسبندگی آن استفاده می کردند.

از گچ در قدیمی ترین بناهای دنیا، یعنی اهرام ثلاثه مصر که سابقه نزدیک به چهار هزار و پانصد ساله دارد، بعنوان مواد چسبنده مقاوم استفاده‌شده‌است.

هرچند تفاوت بسیاری بین گچ های دوران گذشته و گچ صدف سمنان  فعلی در این روزگار وجود دارد.

همچنین برای خرید سیمان فله تیپ 2 مازندران کلیک کنید

درباره ما

فروشگاه اینترنتی مصالح ساختمانی شهر ساختمانی تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست.

بفروشگاه اینترنتی مصالح ساختمانی شهر ساختمانی ، گروه بزرگی از کارشناسان صنعت ساختمان است که همواره در تلاشند تا اطلاعات فنی دقیق در مورد محصولات ساختمانی، قیمت های رقابتی، به روز و شفاف و کیفیت های برتر بازار را برای سازندگان ساختمان، و همچنین بهترین امکانات برای فروش آنلاین، حفظ اصالت برند و توسعه ی بازار فروش را برای تولیدکنندگان مصالح ساختمانی به ارمغان بیاورند.

بکارگیری یک تکنولوژی پیشرفته به ما کمک کرده تا فرایند ثبت درخواست کالا را سرعت ببخشیم و بهره‌وری را در بازار فروش مصالح ساختمانی افزایش دهیم. اتلاف‌ وقت کمتر، کیفیت بهتر محصولات و هزینه‌های منصفانه‌تر، همگی نتایج تلاش تیمی بزرگ و سخت‌کوش است.

امتیاز شما product